Åååh vad drygt

Dessa nätter som man ligger vaken timme efter timme, trött som fan i ögonen men ändå inte kan somna. För varje timme som går så tickar klockan högre, magen blir hungrigare och kallsvetten börjar komma..

Så 4 smälta ostmackor, 1 varma koppen soppa och en halv julmust senare sitter jag här i soffan nu i pjamasbyxor och skulle dö för en snus och lite sömn.

Men oh well.. Nu när jag ändå är vaken kan jag ju passa på att säga några saker. Till exempel GÅ INTE OCH SE PARANORMAL ACTIVITY!! Den sög, det var knappt så att jag blev rädd liksom, då är det illa. Det var flera som gick därifrån för den var så LAME. Och ni som ser Gossip Girl och inte kommit till avsnitt 9 än: OH MY GOD!! Oväntat säger jag bara jaooo. Och.. Min karl är den bästa mannen i världen!<3 Me luuuuv!

Gjorde Alladin testet på facebook och valde trofénougat som favvo. Så här stod det då: Konflikträdd är ett bra ord att beskriva dig med. Om någon frågar om det är okej att ta från undre lagret så försöker du svara vad den personen vill höra, din egen åsikt är underordnad. Du tänker före du pratar och gillar att planera för att minimera risken för att något ska gå fel. Du månar alltid om folk omkring dig och du blir känslomässigt berörd av orättvisor även om du ser till att inte visa det. Du är en person som hellre håller dig till det gamla vanliga snarare än testar nyheter.

Ni som också har facebook, se till att rädda er favvo julpralin!:-O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0