Yay!

För det första så måste jag bara säga att bilkörningen verkligen går framåt. Dock är jag rädd att paja mammas bil asså, och farfars. Allt lekande med kopplingen gör att det både låter och luktar konstigt haha.

Ja fredagen sög dårå men gårdagen var bättre. Flower å hennes karl å hans brosh överaskade mig och vi lagade mat å så, Tati kom också och för första gången på länge var det riktigt mys i min lägenhet.


Sen blev det utgång med bröderna P, Flower stannade hemma för hon var trött. Vi drog till Tc och kollade läget där eftersom de byggt om och så men mr. dj sög faktiskt men det var kul ändå. Vi träffade Sara där med och Cleary som var vackert brun efter sin utlandsresa (maaan jag är avis!)

Lite pose från gårdagen haha


Dagens glass, helt värd asså.


Dagens mamma och Saga, också totally värda<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0