What the..

Jag tror jag har hamnat i någon slags svacka nu. Sen i fredags har jag varit nere och det blir bara värre för var dag. Jag funderar över tusen saker och kommer inte fram till något vettigt när det gäller någon av dem över huvud taget. När jag är själv äter jag knappt heller, blev chips till frukost/lunch/middag idag. Illa illa eftersom jag vill gå upp minst fem kilo och få tillbaka mitt ass:-/

Jag kan inte låta bli att undra varför () undviker mig, eller undviker.. ja, jag vet inte. Hans bror snackar ju med mig så varför kan inte han? Kan vi verkligen inte vara vänner ens liksom..? Det sårar mig som fan faktiskt, att min hjärna och mitt hjärta aldrig var särskilt intressant och att det bara var min kropp och mina skills i sängen som lockade.. (Please correct me if I'm wrong.) Jag är inte hans tjej längre och därför kan vi heller inte vara vänner?? Yay.. Eeh.

Saknar min telefondrog som fan just nu, vi kunde inte prata igår och jag känner något liknande abstinens haha. Jag drömde om honom i natt till och med.. Jag längtar tills vi ses igen, jag behöver veeeerkligen en kram just nu, en ärlig härlig kram jaoo.


Såhär kul har jag haft idag.


Och såhär vackert var det på himlen för nån timme sen, regnbåge, me like:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0