Sunny

Idag har jag faktiskt fått en hel del gjort. Delvis för att jag vaknade halv fem imorse kanske, efter tre och en halv timmes sömn. Vaknade av min dumma kroniska nässelfeber som nu även spridit sig till halsen så utan tabletter kan jag typ dö i sömnen om kvacksalvaren jag träffade i skåne har rätt.

Såhär pigg och glad var jag imorse


Och såhär ser mitt öga ut utan mascara, nästan all fransfärg är borta nu:-(

Jag kollade Dobermann innan jag gick till apoteket idag, älskar den filmen asså<3 Ni tycker kanske bara den är fylld av våld, droger och.. jag vet inte vad. Men jag tycker den är het som fan jao;-P

Sjukt lovely väder idag faktiskt. Jag blev förvånad för imorse var allt grått och luften var kall och fuktig. senare när jag var på stan så satt jag på apan i linne och svettades och kollade förberedelserna inför imorgon.

Ego dag idag, oh well haha nån sa det är bra med bilder så..

Ok Ume är inte great men vissa dagar kan man inte låta bli att bara älska den här staden


Efter att jag luffat lite i stan gick jag och bokade in alla mina körlektioner, har den första den 11 juni. Yes yes jag ÄR nervös. Prestationsångest you know:-O Sen hade jag lite körlektion med mamma. Bildbevis:

Ett: Jag passar inte ens som bilförare. Två: My god jag ska sluta ha håret uppsatt när jag inte har smink, I look ooold!:-O

Sen middag hos mamma, yum yum! Och puss på Stellan<3

Luv luv luv!

Lite mer ego haha, fick en tröja som mamma tyckte var för tajt:-P

Oh wella wella.. Jag pallar inte vara vaken längre, jag är såååå trött asså! Nu är det läggdags för mig och medan resten av Ume festar (I guess haha) så ska jag drömma söta drömmar om den underbaraste mannen jag vet och fortsätta längta tills vi ses. En vecka, en vecka bara. I just can't wait!:-D


Baby, you make my heart beat faster

Kommentarer
Postat av: madde

Det är MIN gamla tröja som mamma fick av mig.. haha

2009-05-24 @ 16:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0