Oh la la

Nyss for Flower hem, hon har varit här å vi käkade lite gomiddag. Maaan vad vi lagar grym mat jaoo!;-)

Romantic dinner for two:-D

Vi kollade även på säsongsavslutningen på GG igen, Flower för första gången. Tror hon blev lika till sig som jag när jag såg det, jag blev lika till mig nu som första gången iaf haha:-P Me luuuv it! Hon var less på sitt hår också så nu var det dags att ta ut det. Flower, härmed döper jag dig till Fluffy;-P

In med det gamla och ut med det nya. Nån som vill köpa stoppning till tex kudde?;-P

Enligt vädret skulle det också bli regn imorgon, hoppas inte för annars kan inte jag måla:-( Måste erkänna faktiskt, jag har typ träningsvärk i mit ena ben. Inte båda, bara det ena. Knas knas hur fan stod jag på stegen egentligen?:-O Haha.

Föresten så på fredag kommer inte bara mitt kära mongo ( ååhvadjaglängtarsönder!) utan då har jag även varit rökfri en hel vecka. Kom på det precis. Sweeeet ju. Undrar vad mer bra som händer på fredag, alla goda ting är tre ju:-P

Have nice day kiss kiss! Hehe;-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0