Men ååh

Jag hatar AF och FK, fy fan vad jag längtar tills jag flyttar och börjar jobba. Aldrig mer att jag tänker hamna där de är ju fan sämre än soc till och med och då är det illa. Så.. Kul alltså, jag får inte pengar förrns den 29onde. Nästa veckas planer helt förstörda tack tack. Snart ska jag nog sova igen, jag vill bara att dagarna ska gå jag pallar inte. Och jag orkar inte se mig i spegeln längre, folk säger jag blir bara smalare och jag vet att de har rätt. Snart har jag en kropp som till och med anorexia fjortisar skulle bli avis på och det värsta är att för några år sen skulle jag blivit överlycklig över det men nu blir jag bara depressed.

Where's that ass!?:-O And like.. Wanna cuddle with my bones? Bläh.

Funderar på om jag skulle steka sjukt mycket sojakorv och laga lite gammalt willys pulvermos och bara svulla i mig och sen däcka, det måste fastna lite iaf ju.

Maten


Och den osminkade sanningen. Yep yep.




Kommentarer
Postat av: Clara

O vilken fin bild på du!!! pusskram

2009-05-21 @ 16:50:26
URL: http://claraistrue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0