Har min dildo blivit smittad av klamydia?

Haahahahahah sorry men den rubriken var bara för rolig, läste den i VR idag hahah.

Jag vaknade först halv fem imorse efter en väldigt knas dröm, totalt ovärt så jag somnade om. Då vaknade jag kvart i sex, även det ovärt. Sen vaknade jag en halvtimme senare och ytterligare en timme senare. Mysko skräckfilmsdrömmar jaoo..

Nu när jag tittar ut är jag helt övertygad om att det kommer börja regna när som helst, men på smhi.se står det att det bara blåser sjuuukt mycket (6 m i sek) och att det faktiskt kommer bli sol senare idag och att vi kommer ha strålande sol resten av veckan sen. Jag är mycket skeptisk faktiskt men vi får väl vänta och se..

Åååh i övermorgon kommer mitt mongo, inte imorgon men nästa dag. Guu vad jag längtar! Sitter som en tönt och lyssnar på låtar han skickat medan jag dricker mitt morgon te<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0