Gaaah!

Jag vet inte vad som är värst, illamåendet jag känner efter mackorna och godiset jag nyss tryckt i mig eller värken överallt från målandet idag asså. Uuuuuh!

Imorse hade jag sjuk träningsvärk i ena benet. Jag skojar inte när jag säger att det känns som att bli slagen med en slägga varje gång jag ska sätta mig ner eller sträcka ut mig. Hur i helvete balanserade jag på stegen igår egentligen?? Idag var det tack och lov uppehåll med regnet tillräckligt så jag kunde måla klart, och jag ansträngde mig för att anstränga de delar jag INTE hade ont i, så imorgon hoppas jag att jag har LIKA ont överallt istället för som nu:-P

Hos pappa blev det ugnspannkaka till middag, jag tryckte i mig hela två bitar. Maaan jag hade glömt hur hungrig man blir av att jobba, me like. Jag fick även veta att det är precis samma recept som vanlig pannkaka fast istället för att hälla små mängder i en stekpanna så häller man allt i en plåt å ställer i ugnen. Cool jao.

Jag försökte göra mig lite sådär fin när jag kom hem, färga ögonbrynen och ögonfransarna och så. Det gick åt helvete I tell ya. Fick färg i ögonen och det sved som fan och jag har knappt några ögonbryn att färga. Why oh why har jag hår överallt annars på kroppen men knappt några ögonbryn??:-( Hmm.. Henna gör ju håret tjockare, undrar om man kan henna ögonbrynen..? Eller så får jag kanske köpa en sån där ögonbrynsmascara. Har hört att det finns sånt faktiskt.

Usch vad trött jag är redan nu asså. Ska lägga mig och sova så att dagarna tre blir till två istället. Imorgon blir det tvätt som gäller, och rensning av förrådet tror jag. Gotta keep myself busy så det blir fredag snart:-D Längta längta jaooooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0