Aldrig fucka upp

Har precis läst ut boken Aldrig fucka upp av Jens Lapidus, maaan den var grym asså! Ju mer man läser desto svårare är det att sluta. Längtar verkligen tills jag får pengar så jag kan köpa den sista delen av triologin:-) Synd bara att jag läste så fort, jag hade hoppats på att den skulle ta åtminstone hela natten. Nu vet jag inte om jag ska sova och riskera att inte vakna om några timmar eller om jag ska försöka fördriva tiden tills kronofogden öppnar så jag kan gå dit och kolla hur länge till jag kommer finnas i deras register.. Oh oh what to do?

Saknar Segos röst just nu. Jag fick värsta lusten att ringa honom efter att jag kollat på GG men jag vet han behöver sin sömn för att orka jobba. Men still, saknar.. Och längtar jao.

Nu lyser morgonsolen in genom köksfönstret och jag känner tröttheten komma smygande. Vågar jag verkligen somna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0