Yay

Inom 21 dagar har jag de här!:-D Luktar och smakar ros;-)



Idag har jag varit på stationen och fikat med F innan han for till Gävle, så sjukt längesen vi sågs och vi lär inte träffas heller förrns om typ två veckor för när han kommer tillbaka åker jag till fjällen och sen Sthlm.

Imorse kom M hem igen och jag blir redan galen. Pengarna jag skulle fått igår har såklart fortfarande inte dykt upp och för det har jag lust att slå ihjäl "någon". Har räkningar som måste betalas och jag pallar ingen inkasso faktiskt. Dammit! Är skyldig mamma pengar med men de kan jag ju inte betala nu heller, tack M, tack så hemskt mycket.. Jag pallar inte heller bo med någon längre, det driver mig till vansinne att inte få vara ifred, att inte kunna göra något över huvud taget utan att bli iaktagen. Gaaah! Someone please shoot me. När jag kommer tillbaka från min lilla resa får det tamejfan vara nog. Då måste han flytta punkt slut. Det är störande som fan att ha någon här som inte betalar vare sig hyra eller mat eller något överhuvudtaget men som ändå är här jämt och sover, äter min mat, kollar på min tv och använder mitt internet. Jag vill vara ifred!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0