Veckan som gått

har varit helt underbar på många olika sätt. Att få vara i fjällen med sis och farmor och farfar var helmys och det var bara en dag som vädret sög. Fint sällskap, god mat och massa åkande. Kunde inte varit bättre:-D



Sen var det som sagt stress väl hemma igen för att sedan sätta sig i bilen med pappa, Marie och Felicia och dra ned till storstan. Torsdag natt blev knappt nån sömn för jag fastnade på telefonen så jag var sjukt trött när Felicia väckte mig och tyckte vi skulle leka. Sis var på jobbet då och pappa skulle fixa hennes bil så jag var barnvakt halva dagen. Den andra halvan av dagen började med massa nervositet och slutade alldeles underbart i en annan del av Sthlm. Hela helgen var underbar faktiskt, too good to be true kanske. Om det är äkta eller jävligt bra spel återstår att se. Såhär glad har jag inte varit på länge i alla fall. Aaw..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0