Så där ja

Meritförteckningen och personliga breven ser äntligen vettiga ut, fler jobb är sökta och nu står jag som bostadssökande på Stockholms stads bostadsförmedling. Hoppas verkligen det går framåt nu bara, jag håller tummarna och hoppas:-)

I helgen ska jag fråga farfar om vi kan köra lite, måste verkligen fixa körkortet nu! Om han är busy kanske jag drar till Sthlm och pussas lite, om sweetie inte är busy med vill säga.

Shiiit vad jag är röksugen nu asså..! Dags att sluta kanske jag vet, men oh det är så svårt juu. Hungrig är jag med och sugen på choklad. Tror jag ska laga lite lax och koka lite te och sen sova och drömma om bättre tider:-P



This one's for u baby, Derrick morgan- Stand by me:-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0