När alla festar leker Malin i köket

Jamen typ. Igår drack alla på sina håll men själv käkade jag middag hos mamma och ägnade mig sedan resten av kvällen åt att baka och lära mig laga sambus. Maaaan vad drygt det var, men jag tror jag lyckades iaf. En vän var här och sa det var inte illa för att vara första gången haha. Jag älskar verkligen att laga mat och baka. Inspirationen jag förlorade för längesedan som gjorde att jag inte längre kunde rita har kommit tillbaka men nu i köket istället för på papper. Jag kan se en ingrediens som verkar kul och direkt veta vad jag ska laga med den. Lovely!:-D


Hemmagjorda twix och sambus. Båda helt ok:-D

Pratade om allt möjligt igår men också om saker som verkligen fick mig att tänka. Egentligen finns ju den där känslan inom mig nånstans som säger om något är bra eller dåligt men oftast funkar jag så att när jag har mitt heart set on something så försvinner plötsligt min självbevarelsebedrift helt. Tur jag inte är en fisk eller nåt, lätt jag skulle varit fiskad för längesen då. Och tur att du pratade med mig saaxiib, du aktiverade min hjärna igen så nu ligger hjärnaktiviteten på nästan samma nivå som hjärtaktiviteten, nästan iaf. Aad baad u mahadsantahay:-)

Nu ska jag plugga lite teori och sen sova, innan jag totalt flippar igen. Moodsvings jaoo.. Palla.

Kommentarer
Postat av: Florence

ge mig detta nuuuuuuu..hungers nöd...

2009-03-30 @ 15:54:36
URL: http://floflo.devote.se
Postat av: Florence

give meeeeeeeeeee

2009-03-30 @ 15:56:33
URL: http://floflo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0