En vacker dag

Så skönt med sol ute idag, var bara fingrarna jag frös om faktiskt. Jag mötte Flower och Antonia och vi kollade i massa affärer, oooh vad jag vill börja jobba så jag kan handla igen. Hittade en skinnjacka som satt döbra men den kostade 900, inte min prisklass alltså.. Prövade ett par fina Nike skor med som jag känner mig på vippen att köpa när jag får pengar, får se efter att räkningar och mat är fixat.

Dagens bilder. Min matlagning knäcker by the way;-P

De här har jag förälskat mig i. Någon som vet var man kan köpa?

Usch hoppas verkligen jag får pengar snart, jag har klantat bort mina allergitabletter och har inte råd att köpa nya. Börjar kännas som fan nu jaoo!:-O






(Baby I miss u so much!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0