Åååh

Fjärde gången jag lämnar sängen.. Toa, toa, tristess, äta ost.. Ja jag fick ett sjukt sug efter ost så jag åt en skiva men fy det smakade inte som jag tänkt mig, snarare typ yougurt. Bläh. Nu är jag sugen på nåt annat men vet inte vad. Kanske en snus hade hjälpt men det har jag inga av. Halv jävla fem.. Känns ovärt att somna nu när jag ska tvätta om två och en halv timme. Sen halv elva ska jag vara på vårdcentralen och sen ner på stan och lämna ett papper. Får ta en powernap vid tolv tiden idag istället.

Nu sitter jag och väntar på senaste Gossip Girl som blev upplagt för några minuter sedan. Yeye snart har jag det!:-D


Pallade inte tvätta, var bara nåt enstaka plagg ändå. Istället tog jag extra lång tid på mig i badrummet, sååå skönt att bo själv å inte ha nån som väntar på toan haha. Håller på koka te nu med lots and lots of sugah och väntar på att klockan ska bli halv elva så jag kan ta itu med nästa moment, nervös! Funderar på att ringa Gröna Lund kl nio med, de skulle ringa mig iofs men palla sitta som ett fån och vänta hela dagen på deras samtal..

Dagens Gossip Girl var för övrigt wonderful, as always;-D

Best wish kiss kiss!^^



Men holy crap! Inga bra tecken när d gäller grönan jobbet. Igår när jag ringde satt de i möte och idag är många sjuka så jag fick återigen beskedet om att jag kommer bli uppringd, dock kanske inte idag pga den här sjukan som går där borta. Hör jag inget idag så ringer jag tamejfan imorgon igen, jag ska inte gå arbetslös i sommar, punkt slut!:-)

Kommentarer
Postat av: Florence

sv: ja vet, men jag hade inget val! var tvungen att stanna tills halv åtta tiden typ:D.. men sedan var jag på affären och handelade lite mant! ;)..

2009-03-31 @ 08:57:56
URL: http://floflo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0