Tillbaka

Så trist.. Det här är en skitmåndag I tell ya! Kom hem över 6 timmar senare än planerat pga att jag bytte plats med en gubbe på tåget, så i Vännäs väckte de honom för de trodde han skulle till Ume. Så jag vaknade i Burträsk och fick ta buss till Skellefte och sen buss till Ume. Sucky sucky. Missade körlektionen också och lär ju få paya för den trots att jag avbokade så fort jag vaknade och insåg att jag inte skulle hinna till Ume i tid..

Helgen var däremot the sweetest. Jag är kär, dökär och lycklig. Eller.. Så lycklig det går att vara i ett long distace relationship. Det kommer dagar som trots att solen skiner och jag lever så känns allt grått och jag är ledsen och nere för att jag inte får vara med honom. Men tanken på att vi snart kommer kunna vara tillsammans får mig att kämpa vidare<3

Imorgon börjar jag praktisera med Stefan, mammas sambo, på Lerstenen. Jag ska få måla och utföra trädgårdsarbete tror jag. Jag ska bli den bästa praktikanten ever;-P

Nu är det läggdags, ska upp vid sex imorgon och jobba:-)

Sweet dreams!


Weli, I luuuuv you!:-*

Kommentarer
Postat av: madde

Uppdatera då med bilder från jobbet

2009-06-24 @ 13:19:52
URL: http://madeone.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0