Lovely jao

Torsdag till söndag, helt underbart! Jag och Flower var på stan och kollade in kläder (skorna, ge mig ge mig ge mig pleeease!) och sen träffade vi Abbe, underbara fina Abbe, och käkade god middag på Costas och pratade om allt och ingenting. Verkligen mys:-)
   

Sen kom fredagen och jag sprang som en galning på stan och fixade hit och dit och räknade timmarna tills min mongo kom (min kära herr W<3). Det blev ytterst lite sightseeing sen och en snabb utgång, resten av helgen spenderade vi hos mig och bara.. ååh, myyyys! Jag har inga bilder från helgen, den försvann på några sekunder bara and I'm so into him, jag glömde omvärlden helt enkelt. Däremot så vill jag rekommendera denna:

Sååå god! Men next time, jordgubbar och sprutgrädde;-P

Idag körde jag och farfar bort sängen och tvn, nu sover jag på uppblåsbar madrass och imorgon ska ännu mer stuff bort till ett förråd. Det är nästan så det ekar nu faktiskt. Jag fick med mig Flower hem på middag idag så vi lagade renskavsgryta och åt ihjäl oss och diskuterade lite. (Ni killar är verkligen knas asså..)


Om 18 dagar får jag förhoppningsvis träffa W igen. Jag saknar honom redan sjukt mycket och det är galet (galet på ett bra sätt alltså) hur rätt allting känns. Han är både min vän och min älskling, jag har aldrig haft det med någon förut och jag hoppas att det kommer funka mellan oss. I wanna be his gal and I want him to be my man, for real ni vet<3

Idag är det rökfri dag nr 10, so far so good:-)

Strax är det läggdags, jag är sjukt trött faktiskt, måste bero på förkylningen jag håller på att dra på mig. Imorse vaknade jag med halsont och det ger sig inte:-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0