Wella wella..

Har vart en helt ok helg. I fredags skulle jag och Flower på bio egentligen men eftersom vi inte kollat tiderna så insåg vi att vi inte skulle hinna när vi väl gjorde det. Så det blev hemmakväll istället och vi såg "Over her dead body" och senaste Nip/Tuck. Oh, vi åt sushi med från Sushibaren eller vad det nu heter, mycket godare än jag minns asså:)


Sen piercade jag septum igen, fick nån flipp och gjorde det hehe..

Well, dagens outfit med då. A girl's gotta have them curves ey?:P

By the way, Flower sov hos oss med, vi i sängen och M i soffan. Shiiit det var svårt att sova för han snarkade sönder sig asså. Slänga kuddar och skjuta gummiband funkade inte bra alls haha.

I lördags peppade vi för att gå ut så vi drack skumbanan likör å lyssnade på musik. Sen drog vi till Corona och dansade loss och idag, ja, jag sov till halv fem typ. Det är därför jag är vaken nu, måste vända tillbaka dygnet jao.


Nattdjur som jag är så har jag bakat en kaka för nån timme sedan och laddat serier att fördriva natten med. Kom ihåg, tips på filmer och serier tas tacksamt emot!:-D Pratade med E i telefon också, skulle iväg och jobba igen imorgon. Too bad:-(

Nu ska jag spela lite till.

www.king.com

That's the shit baby! C ya soon..

Kommentarer
Postat av: florence

hade kul iallafall! ;)..

2009-01-19 @ 09:48:17
URL: http://floflo.devote.se
Postat av: madde

men den där guldiga är väl emmas?

2009-01-20 @ 15:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0