So tired jao..

Igår gick jag och la mig redan innan kl sju på kvällen. Vaknade innan åtta imorse och försökte äta riktig frukost och har sedan dess försökt fördriva tiden och pigga upp mig. Tror dock jag måste ut och få lite frisk luft för jag är sjuuuukt trött. Kollade senaste Gossip Girl nyss, den serien är så underbar och totalt beroendeframkallande asså:-D


Btw, gissa vem som sket i sin praktik idag med utan att ringa trots att han vaknade tidigt imorse? Ja då, M, vem annars..?

Nej nu ska jag släpa mig in till stan och skaffa allergitabletter för min kroniska nässelfeber. Kanke ska ta en cappuchino nånstans med och se om jag piggnar till.

XOXO;-)

Kommentarer
Postat av: maddde

Men va? Åååååh.. vad håller han på med? Är han 5 år eller? Att du orkar malin..

2009-01-20 @ 15:16:20
Postat av: cLARA

Hahah det var absolut inte menat till dig tjockis ;) Du har en bra blogg. Läser den jämt :)



Pusskram



2009-01-21 @ 15:05:32
URL: http://claraistrue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0