Så var det helg igen..

Igår var jag hemma hos mamma och åt sushi. Farmor och farfar var där med och efter maten åt vi ananaspaj och körde lite wii. Jag var såklart sämst på bowling, farfar däremot var ett riktigt ess:-P Boxning däremot var jag jävligt grym på. Blev sjukt sugen på att skaffa, trots träningsvärken jag har idag hehe.

I morse hämtade mamma mig och jag har nu fyllt både frys, kyl och skafferilåda. Nu håller jag på med tvätten så jag äntligen kan använda mina nyköpta sängkläder. Dock, såklart, så är den ena tvättmaskinen sönder och det märker man aldrig förrns man ska ner och hämta ut tvätten, så nu måste jag tvätta i andra istället och det är ju såååå drygt!

Jaha.. Jag har nu lägenheten för mig själv men är så trött och mår illa (tänk så håller jag på att bli sjuk, typ få magsjuka eller nåt? Fyyy!) så jag kan inte ens njuta av det. Dessutom så måste jag städa och tvätta och det är ju inte världens roligaste heller. vet inte vad jag ska laga till middag heller, det är ju som inget kul att bara laga mat till sig själv:-(
Ikväll ska jag iaf ladda hem nån film och ha myskväll med mig själv. Jag har bunkrat upp med både popcorn och pepsi max så helt åt helvete kan det ju inte gå:-)

Jag tog lite bilder med mobilen igår, när jag får ork ska jag lägga in dem med så ska ni få se hur glad mamma blev när hon vann första rundan i bowling:-P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nåt med kyckling o ris :)

2009-01-26 @ 15:48:33
URL: http://claraistrue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0