Oh and did I tell you..

Att jag nog ska till Venedig till våren. Tre nätter med betald flygresa tur och retur och hotell. Dock måste jag betala lokala flygplatsavgifter och drivmedelstillägg själv. Fattar inte riktigt vad eller hur mycket det innebär men, vi märker väl.. Det är ett företag som jag brukade köpa naturpiller av som erbjöd mig detta, det står att jag är en av de utvalda men jag antar att alla medlemmar får samma men att man ska känna sig lite sådär speciell haha. Lite pepp är jag iaf, en helg i Venedig liksom. Oh how romantic!:-D Dock kanske jag får åka själv såvida inte someone special kan följa med mot ett "förmånligt pris";-)

Idag var Stefan och Saga här och käkade våffelmiddag, trodde iofs att bror skulle komma med så jag gjorde våfflor för typ 6-7 pers. Oh well, nu har jag frukost några dagar framöver:-P

Eftersom jag har vart så duktig och vänt tillbaka dygnet nu så är det snart läggdags för mig. Ska kolla en film som E rekommenderade, Traitor, och sen gå och sova så jag vaknar pigg, utvilad och vacker imorgon:-D

Sweet dreams my darlings;-)

Kommentarer
Postat av: Clara

Det skulle vara kul. Hör med arbetsförmedlingen och fråga om du får praktisera på ngn kundservice(sen att du föredrar vattenfall) :)

2009-01-22 @ 06:47:14
URL: http://claraistrue.blogspot.com
Postat av: maddde

Ja, men på måndag.. får inge lön innan helgen.. så då kan jag skicka den..

2009-01-22 @ 16:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0