Long time no see.

Så har det varit jul och nyår och födelsedagar och hela skiten, har helt enkelt inte haft tid att vara inne nåt. Julafton spenderades i Hemavan med far och farmor å farfar å resten och var riktigt roligt och mysigt. Min födelsedag spenderades på en kompis födelsedagsfest och jag fick feta åldersnojan så jag var tvungen att leta rätt på nån som förstod mig där i sluttappen hehe. Nyår blev Gbg, Flower följde med och det var både kul och drygt. Med drygt menar jag kylan vi fick stå ut med till och från, frr! Tänkte lägga upp massa bilder men det får vänta ytterligare för jag har inte fått dem av Flower än, min kamera strejkade så hon fick vara paparazzi istället:P

Nu sitter jag hemma och är toktrött och ska snart sova för imorrn ska jag gå till af och kolla en svetsutbildning jag fått syn på som verkar interesting:) För övrigt så håller jag på att få mensvärk och kallsvettas som fan och har hittat en sjukt gullig väska jag ska köpa.

Puss å gonatt!


Kommentarer
Postat av: florence

ooo me like ;)

2009-01-14 @ 10:04:39
URL: http://floflo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0