Helt ärligt

Jag känner mig totalt förstörd idag, flera dagar innan med.. Jag kan knappt äta och humöret hoppar från aspepp till totally depressed på några sekunder. Jag pallar inte! Jag har ingen lust med något alls mest vill jag bara lägga mig ner och gråta.

Nu är alla på Fadils bröllop och jag önskar så mycket att jag kunde vara där med. Jag har lust att sälja allt jag äger och säga upp lägenheten och flytta ner till Gbg igen. Men det går inte bara sådär, måste ha jobb först. Och så velar jag, fram och tillbaka hela tiden.. Tanken på att lämna Umeå är som tanken på att göra slut med någon man verkligen älskar men inte kan fortsätta vara tillsammans med.. Staden i mitt hjärta men jag känner att jag måste bort, om det bara vore närmre.. Varför ska allt vara så svårt..?

Jag vet inte vad jag vill, med någonting alls.. Börjar bli dags att komma fram till det nu ju..

Oh jag behöver en lååååång kram:'-(

Angst angst angst.

M, I miss you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0