When it rains

Så skönt det är att träna ibland alltså, blev ingen strippträning idag dock hehe, bara vanlig:-P Det fick mig att tänka på annat en stund. Fan vad jag hatar att min kropp inte vill böja sig i de vinklar jag vill få den till men det kommer väl med tiden antar jag.. Lär ha träningsvärk imorgon men that's ok. Komma hit och träna massage någon?;-P

Hittade den här låten idag på nattstad, så jävla skön! Får lust att dansa jaoo, men det får jag iofs typ jämt haha.



Jag är helt fattig föresten, mitt konto är övertrasserat med 143 kr och de pengarna jag får i slutet av månaden kommer nog bara räcka till hyran. Samtidigt är folk där ute skyldiga mig sammanlagt 3300 kr sedan olika tillfällen. Känns jävligt surt faktiskt. Jag måste bli bättre på att säga nej och folk måste sluta behandla mig som något jävla sms lån/ soctant/ mamma/ välgörenhetsorganisation/ anden i lampan osv..

(So, what's up with this?)

"To all this shit, that I listen.."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0