Sömnlös igen

I en vecka nu har jag haft svårt att sova, skitdrygt! Igår somnade jag inte förrns sex nån gång på morgonen och det känns som en sån natt nu med:-/

Anyhow.. Jag hade trevligt med F igår iaf, vi lagade mat, jag varmrätten och han salladen. Sen spelade vi fem partin playboy fia med knuff, mest för att jag är en sån dålig looser och ville ha revansch hehe. Han vann ändå med 3-2, riktigt spännande blev det där på slutet:-P Sen pluggade vi lite teori på datorn på en sida jag hittat här på nätet och efter det såg vi film, eller vi och vi.. Haha jag såg hela, han somnade i soffan innan vi ens sett halva. Pics pics:

Jag var ju såklart de rosa dårå men de svarta vann ju så.. Black power!:-P Fia är helt klart underskattat asså, y'all är inbjudna till spelkväll hos mig whenever:-D

Idag känner jag att jag verkligen har kommit igång med teorin iaf, jag har skaffat en användare på www.korkortonline.se där man får svara på massor med frågor, på tid om man vill och man kan se statistik från dag till dag med. Innan jag läst nån teori så gjorde jag ett test med blandade frågor, på det fick jag bara 32 rätt av 65. Sen nu när jag inte kunde sova så läste jag M's teoribok och gjorde sedan ett test med bara trafiksäkerhetsfrågor och klarade lite mer, 43 av 65. Yay det går ju framåt iaf:-)

Imorgon ska jag infinna mig på trafikskolan kl fyra och skrivas in, tur iaf att jag inte får köra än för jag kommer vara dyngtrött och ärligt så är jag skitskraj för all snö och skit ute. Till och med bror hade lite probs med bilen idag:-O En sak jag undrar över när det gäller teoriprov och uppkörning är dock följande: Det står på vägverkets hemsida att man inte får göra prov innan man genomgått halkkörning, innebär det att jag heller inte ens får boka in en tid för prov? För jag menar.. Det kanske dröjer tills jag försöker mig på halkkörning, men däremot är ju kötiderna sååå långa.. Får jag inte boka in tid för prov typ i april redan nu?

Oh wella wella nu ska jag fortsätta med min teori och se om nåt fastnar..

Have nice day, best wish, kiss kiss^^ 

Kommentarer
Postat av: emelie

kan tyvärr inte svara på din fråga för det ändrades vid års skiftet har jag för mig..

men i alla fall så är teorin inget svår bara man sitter och gör nått test om dagen och en sånt test tar juh inte ens en timme och göra.. gjorde nästan bara sånna test och skyllt testerna på körskolan..

sen är det viktigt på provet att inte vara upp stressad över det hela, tänk som att du kan juh alltid göra om det om du nu skulle misslyckas och du kan ändå inte vara sämre än synve som gjorde om det typ 8 ggr eller något sådant..



halkan är bara rolig som fan.. jag garvade mig genom hela körningen sen var där en morbid tant som sa "detta gick riktigt illa, detta va en dödsolycka" och jag bara garva.. ;)

alla andra skrek som grisar dock och tyckte det va jätte hemskt..

försök bara ha roligt och du lär dig massor viktigt ändå där.. du kan inte kugga halkan, bara om du typ inte håller avstånden och krockar med en annan bil vilket är i stort sätt omöjligt, för ni kör inte på halk området samtidigt utan det är om ni krockar i kön eller något dit åt eller bara inte håller sig till fart gränsen.. vilket inte är så svårt något av det..



stort lycka till och jag tror verkligen du klara det :)

och se det som så du kan juh inte vara sämre än synve och hon har körkort idag :P

2009-02-09 @ 17:49:41
URL: http://autumn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0