nej nu räcker det

I natt ska jag inte sova, inget alls. För att förhoppningsvis däcka supertidigt imorgon och därefter leva som en normal (förkyld) människa.

Och farmor, för att du ska tro mig när jag säger att mina ögon är gröna har jag nu bildbevis:

Se, inget brunt nånstans. Grågrönt och snorgrönt, visst, men inget brunt:-P

Idag har jag varit på trafikskolan och blivit inskriven, fått böcker, information och hemläxa. Måste fråga bror om jag kan få låna hans gamla bok dock. Tyckte det kändes onödigt att lägga pengar på ett helt bokpaket när han ändå har bok sen han tog körkort förra året.

Föresten så håller jag på att bli sjuk och det är tack vare att min arbetsförmedlare hade möte med mig trots att hon kände sig sjuk på morgonen men beslöt sig för att gå till jobbet ändå. Så nu känner jag mig sjuk dygnet runt, mest morgon och kväll just nu dock men det blir värre för var dag. Jävla halsontet är värst.. Någon som har tips på hemmakurer som faktiskt funkar? Jag har verkligen inte tid att vara sjuk nu!:-(

Har suttit och surrat med A på msn nån timme med, vi bytte massa sweet musik som jag lyssnar på nu och pratade om allt möjligt. Bland annat pratade vi om rullskridskor, han åkte massa när han var mindre i Kuba, shit vad sugen jag blev på att åka igen asså. Finns det inte kvar såna där gamla rullskridsko disco ställen nånstans där man kan hyra ett par och bara åka lite? You know, like the old days? Skulle så gärna vilja faktiskt.

 
Yesbox I'm boooored..

Ska kolla lite OTH och plåstra om min hals med lite välgörande te nu.. C'ya folks..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0