Gaaah!

Lite pics har ni kanske saknat, jag suger på att ta kort nu för tiden. Mat som jag och min luuuv ätit förut:


Jaha så går vi vidare i dagordningen. Idag var jag på seminarium igen på mitt jobb coach ställe, vi måste vara med på minst ett varje vecka. Han som pratade lät precis som komikern Messiah Hallberg så jag var tvungen att anstränga mig för att inte skratta under typ hela tiden heheh. Men jag lärde mig tyvärr inget nytt dock..

Efteråt vandrade jag på stan för att kolla julklappar och kände en bekant doft, vattenpipa! Daaamn jag saknar det faktiskt. Härmed önskar jag mig en vattenpipa i julklapp eller födelsedagspresent. Ingen stor, bara en liten alltså.

Efter att ha varit aktiv ända sedan i morse blev jag hungrig och lagade en sjukt god soppa eftersom jag är så grym på att laga mat;-D

Mätt som faen är jag nu kan jag tillägga, lär däcka inom en snar framtid:-O

Här har ni för övrigt en bild på min smaklösa lägenhet/skokartong och de första klapparna:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0