Frrrrrr!

Inte världens varmaste idag måste jag säga. Vaknade sjukt tidigt imorse med, vände blicken mot tvn och såg att de visade The Ring på 3an och dog typ av skräck.

Idag fick jag följa med min finaste mongoluv till hans jobb en sväng eftersom han skulle byta batteri på några hissar här. Damn vad han är het heeeet! I'm so lucky, and he's so fine<3

I vissa maskinrum fanns det speglar av någon anledning:-P


Frostigt värre

Och lite sol:-)


Sedan släpptes jag av på ÖoB och sitter nu med en burk tomatsoppa därifrån bland annat, rätt god faktiskt om man piffar till den lite. Dock inte i närheten av mammas eller pappas goda:-(


Läste precis i SP (Södertälje Posten) att det behövs asfaltsoperatörer ganska omgående, så jag ska söka. Har jag tur så får jag jobbet och blir då ubildad på plats. Vore sjukt nice faktiskt:-D

Kommentarer
Postat av: Florence

mysigt mysigt.. hoppas jag kan komma nästa år ;)

kiss!

2009-12-15 @ 19:28:40
URL: http://floflo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0