When it's right, it's right

Kollade precis en film från -08 som heter Wedding Daze, en film precis i min smak måste jag säga. Jag tror också på att man kan finna den rätte på ett helt knas ställe. Eller tror.. Jag vet, för jag har hittat min rätte med. Jag älskar honom och han älskar mig tillbaka. Han snodde mitt hjärta över telefon;-P It's true, really:-D

I eftermiddags for sis hem till storstan igen. Jag måste erkänna att jag saknar henne redan:-( När jag satt med mama i soffan höll jag på fråga var hon var, tänkte hon kanske var på toa eller nåt. Sen kom jag på att hon for ju. Fan vad tomt det känns.. Men skönt att jag ska flytta dit snart och kunna vara närmare:-)

Ikväll har jag föresten ätit skrovmål. Och godis. Och en vaniljmunk. Och en vanlig munk. Och en stor fet hemmagjord Ica bulle. Och lite mer godis. Fan jag är sugen på nåt, chips kanske? Haha jag vet det låter knas men ni som känner mig vet att jag inte är normal;-P Jag köpte föresten ett par skor idag på Ica Maxi, 50 spänn bara. De var ju gulliga så jag kunde inte låta bli. JA det är barnskor och JA det är storlek 35 och YEYE de passar faktiskt perfekt:-D


Tog lite bild när sis var här med. Lite ego sådär och så nån bilbild:-)



Och låt mig få presentera katten och vårt vatten for the day, rostvattnet aka bajsvattnet haha

Kisse- Mys. Vatten- Not so much..


Nu ska jag göra som katten och sova.

Mongoluuuv for real babe<3 :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0