Söndag.

Vaknar upp till en tom dag. Allt känns tomt och den där känslan av meningslöshet ligger tung över bröstet. Det enda som inte känns tomt och tungt är mitt sprängfyllda hjärta. Jag förstår inte hur jag kan vakna upp och bara känna mig sådär ledsen och nere och onödig. Jag har haft många sådana dagar på sistone faktiskt, dagar när drömmen känns ouppnåelig och inte bara ett steg bort som det annars brukar kännas. Kanske är det hösten som gör sig påmind? En årstid går mot sitt slut och kylan kommer smygande och jag känner mig ensam och hopplös..

Min älskling, jag är så glad att du finns för mig. När allt annat dör och allt blir kallt och mörkt, då ska vi äntligen få leva tillsammans på våra hjärtans egna villkor och jag kommer inte frysa längre. I din famn fryser jag aldrig, du är min sol och du ger mig liv och hopp om lycka. Du gör mig lycklig<3

Kommentarer
Postat av: Florence

sv: Tack! vist var den fin ;)!. love it.

Jo du, det går bra i dorro, kommer imorgon kväll ti Umeå när jag fixsat en del saker här.

Höst lov har jag ej aning om, men det brukar väl vara oktober/november el så?..ingen aning.

Hoppas allt e bra med dig söt, du ska försöka sluta tänka allt för mkt, allt går så bra nu för dig.

LOVE/Flowee

2009-08-23 @ 23:33:43
URL: http://floflo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0