Så var det lördag igen..

Jag har blivit världens tråkigaste människa. Jag säger att jag vill göra något jämt men vet inte vad och det slutar nästan alltid med att jag sitter hemma ändå käkar choklad eller något. Ikväll hade jag tänkt gå på café i alla fall men kom fram till att det är ovärt att lägga ut massa pengar på att sitta och känna mig ensam. Te och shit kan jag ju pimpla här hemma och fortfarande känna mig lika ensam..

Idag har jag kört med mamma i alla fall till biltvätten och sen en sväng borta på öst på stan för att kolla läget inför måndag. Mycket att tänka på där faktiskt, massa korsningar och folk och konstiga väjningsregler av alla dess slag. Jaja.. Det kommer gå bra.

Anonym, jag hoppas du är Clara annars blir jag rädd hahah. Och vacker mage? My goooood det säger man ju bara till gravida kvinnor!:-O Det är nästan så jag börjar noja, tänk så har jag blivit gravid i smyg trots p-piller haha;-P Men faktiskt så tror jag att det bara är cola.


Hittade inte riktiga videon så denna får duga för dagen.

Mitt älskling, min älskade älskling
JAG SAKNAR DIG:-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0