OH SHIT!

Igår var en otroligt bra dag. Så därför är såklart idag dagen från helvetet. Har spenderat nästan två timmar på studentkliniken och blivit undersökt av tandläkare, ganska dumt eftersom det framgick att jag ändå inte kan gå dit eftersom jag ska flytta innan de skulle hinna bli klara. Nästan 600 kr gick undersökningen på. Fick ett kostnadsförslag vad allt som MÅSTE göras ungefär kommer gå på, men som troligen kommer sluta på en mycket dyrare summa: 4479 kr!!:-O Hur skulle jag ha råd med det?? Nästan alla mina pengar går ju till körkortet och hyra och räkningar:-( Dra ut tänder och lagning av hål och tandhygienist och gud vet vad.. Ni som är under 20 eller vad det nu är, GÅ TILL TANDLÄKAREN MEDANS DET ÄR GRATIS!!! Annars kommer ni ångra er som fan jag lovar:-O Ska ringa studentklinik i Sthlm nästa vecka och se om jag kan få tid där istället.

Iaf nu åker piercingen ut, den har sabbat mitt tandkött och jag vågar inte ha kvar den hur mycket jag än vill:-( Kolsyrade drycker bannlyses för alltid med undantag en (HÖGST EN! Hon sa det var ok, men inte mer) gång i veckan. Och när stocken är slut så är det även slutsnusat. Jag vet ärligt inte hur det ska gå. Jag har panik:-O Tre månader helt utan cigg idag iaf, wohoo:-) Jag borde heller inte äta godis sa tandläkaren. DAMN JAG KOMMER SJÄLVDÖ!! Jag menar, sluta med allt? Godis, cola och snus.. Snuset sa hon inget om men ändå.. Damn..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vilken smäll!! Så dyrt. Jag rekommenderar dig att ta ett abonnemang, jag betalat 800 kronor/år. Vilöket innebär 2 besök och om jag har hål eller whatever så kostar det bara 800 kr/år. Rå värt!



Vad ska du göra imorgon? Kanske se en film?



One year va jätte rolig. Jag skrattade så högt att jag tror folk blev irriterade..mohahahah



2009-08-16 @ 00:05:22
URL: http://claraistrue.blogspot.com
Postat av: autumn

oj shit fan.. det där lät inte bra alls..

så du ska flytta till en helt annan stad nu igen.. :) lycka till.. var i stockholm ska du bo??

lycka till med körkortet..



att köra genom sverige va en liten pärs.. roligt och väldigt erfarenhets givande, men stannar nog på fler ställen nästa gång..

2009-08-16 @ 10:07:24
URL: http://autumn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0