Mamma skulle till Ö&B

och jag hängde på. Men jag fick inte köra för hon hade bråttom. Vad säger det om mig som förare tro? Jag kör för sakta och veligt. Jag måste verkligen bli mer självsäker framför ratten alltså, min bror såg mig igår när jag körde och han undrade varför jag såg så jävla rädd ut haha. Dagens fynd från Ö&B iaf, henna schampoo och balsam. Visserligen mot mjäll men whatever, det måste ju helt enkelt vara bra för mitt henna hår iaf:-)


På stan idag köpte jag även en liten sak som visar på vilken töntig flickvän jag är. Men ååååh jag saknar min Weli!:-(

Det är ett halsband by the way, ni vet såna där som var så inne bland småkids (som mig) någon gång där på nittiotalet:-P
 
Och så håret, mitt hår som kan få vem som helst att kolla på fel trafikljus i en korsning hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0