Jag borde sova!

Jag borde verkligen. Men jag fastnade på folks bloggar. Efter ett tag kom jag in på de här kända fjortisbloggarna. Shit asså, jag kanske håller på att bli gammal men daaamn vad jävliga de småbrudarna ser ut! Jag skulle aldrig låta mina kids gå omkring så.. Om de tvunget måste ha smink så skulle jag åtminstone lära mina döttrar hur man målar på sig mascara utan att se ut som de klistrat tjocka spindelben på ögonen:-O Inget ont om de små fjortisarna, jag önskar bara de kunde ta det lugnt och vara så unga som de faktiskt är istället för att tävla om vem som har mest smink, flest läsare och minst och dyrast kläder på sig. Stackars flickor, när de blir i min ålder kommer de ju vara helt förstörda:-(

Usch nu är det faktiskt läggdags. Har körning 08.30 imorgon och innan dess ska jag gå förbi farbror blå en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0