Idag är jag trött

Mycket flängande hit och dit och som vanligt var min tröja för varm men om jag tog av den så frös jag. Aldrig så duger något haha jag är så kräsen:-P

Hade körlektion elva idag, gick hur bra som helst. Imorgon börjar jag dock kvart i åtta så strax är det läggdags så jag inte är för trött och kör in i någons ass. Efter körlektionen följde jag med Dameer och kollade en lägenhet och faktiskt så verkar det som att han kommer få den, han får svar nästa vecka. Oh det fick mig att längta sönder till den dagen jag får min egen lägenhet att inreda och bo i.. På väg till Mariehem träffade vi Fatah som jag inte sett på år och dar och så träffade vi Sara som jobbade hårt inne på Ica och sedan inne i stan träffade vi Abdi och Kadir. Kadir hade jag inte sett sedan han var långhårig faktiskt, jag undrar om jag hade känt igen honom om jag inte visste att han hade klippt sig:-O Jag har även lämnat igen webbkameran som jag köpte förra veckan, jag orkar helt enkelt inte krångla med den mer. Jag har tillräckligt med saker som krånglar ändå.


Hörde konstiga ljud ute och undrade vad det var alla kollade på vid balkongen och vad såg jag inte, jo en stoooor luftballong som flög jättenära oss. Cool cool.

En sak jag inte gillar, jag har hittat massa halvfulla snusar i mina dosor. Här ska klagas!

Ja jag vet, det är jääätteäckligt att snusa. Men sluta gnäll, jag har i alla fall slutat röka och snusning skadar i alla fall inte min omgivning. Jag ska faktiskt sluta sen. Jag tar bara en sak i taget.

Nu: Shaah. Sen sova.

Have nice day, best wish, kiss kiss:-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0