Good night sweetheart

Strax läggdags. Jag kom precis hem från en kväll med tjejerna, vi hade det allmänt soft och käkade på subway. Synd bara att det var så kallt ikväll, jag känner med obehag hur hösten börjar närma sig:-( Jag och Flower hann med mycket under timmen vi var på Nolia faktiskt. Både käk, shopping och liiite provsmakning;-P
Dagens/kvällens bilder:

Maten.. Var ingen höjdare, men trevligt hade vi iaf:-)


Ja se så tjusiga vi är, speciellt med våra fina nya örhängen;-)


Snygg- Flower som pratar mob. Bilden efter kan jag inte förklara som annat än galenskap haha:-P Flower å Sara:-)


Lite pose sådär, och ännu mera pose:-) Men daamn har jag verkligen så korta ben på riktigt?:-O

Det var nice, gals, hoppas ni somnar sött och drömmer heta drömmar hela natten;-*

Kommentarer
Postat av: Florence

haha härliga bilder jaoo. jag har jobbat nog nu ja, ska inte gå dit mer har jag lovat mig själv nu. Imorgon e det sisat dagen för min del. Skulle vara på söndag, jag gör det korttare för dem.



Såg att du ahde sms:at/ringt. Men jag förstod att du sov om ju :P.

2009-08-04 @ 22:14:37
URL: http://floflo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0