Barf..!

Seriously, jag har ätit så mycket västerbottens och kantarellpaj och mammas maräng och jordgubbstårta att jag sitter här och mår mer illa för varje sekund som går. Jag ser gravid ut just nu. Jag lovar. En smal tjej med en ca 4-5 månaders gravid kula. Damn!

Idag fyllde Saga 7 år, så det är tack vare henne som vi fick lyxmat idag:-) Här kommer lite pix från dagen, mys från början till slut säger jag bara. Cleary vad fint att se dig igen, längesen vi hade chillkväll ju:-)

Födelsedagsbarnet:-D



Cleary å Saga kör trixträning:-P




Lägg märke till min mage på ena bilden, trippla den så har vi nuläget. Gosh!

De här var till dig luv, me in a skirt, and you know what haha;-)
Flottish though:-S

Nu är det läggdags innan jag spyr eller något. Jag ska aldrig mer trycka i mig så mycket mat. Och efter den här flaskan ska jag sluta med cola. Alla dessa beroenden.. Jag saknar mitt mongo, han är mitt heroin i mansform. Det bästa beroendet som finns<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var riktigt mysigt igår. Löv u stump! Och din mage är vacker...mohahaha tjockmalin :) pöss

2009-08-08 @ 15:47:48
URL: http://claraistrue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0