Frågor frågor frågor.. I'm bored

Lovar du att vara ärlig? Well, sure
Du heter: Malin
Smeknamn: Bruttan, sweetie, älskling haha
Låt som när du är ledsen sörjer till? Alla möjliga
Beroende av: Cigg (ska sluta strax), snus (ska sluta sen), musik och närhet
Vad tror folk om dig? You tell me?
Stämmer det? Hmm
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt ass, min blick och min snällhet
Vad säger du för att imponera på någon? Inget speciellt tror jag
Hur imponerar man på dig? Try me and see haha
Brukar du skratta för dig själv? Yeeah
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: " Ok men har du gratis sms eller?"
Var bor du? Umeå
Trivs du där: Nah, till och från, längtar bort
Äger du några converse: Inte längre
Sprit, cider, vin eller öl: Cider och red red wine:-)
Brukar du bli för full: Nej, knappt ens full
Vad har du för mobil operatör: Parlino
Är du allergisk mot något: Oärliga människor
Har du haft sex idag: Nope
Nästa mål i ditt liv: Klara körkortet, få jobb och lgh i Sthlm
Hur svarar du i mobilen: Hallå, hey, tjeeeena
Vem ringde du senast? Aweis
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Partyprat
Antal timmar sömn inatt: 5-6?
Sov du ensam: Jao:-(
Brukar du komma i tid: För det mesta
När mår du bra: I hans famn
När blev du fotad senast: Hmm..
Hur känner du dig nu: Murugeysan:-(
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vit, jeansblå
Vad saknar du: Mitt ass
Hade du en bra kväll igår: Näh
Favorit dryck på morgonen: Te
Rakar du benen: Epilering
Är du blyg? Oh ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Yeeah
Har du spytt offentligt: Kinda nån gång
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Infiltrera haha
Är du nöjd med ditt liv: Nej
Är du bortskämd: Ibland
Vad gör du i morgon: Dansar:-D
Vad är det värsta du vet? Att bli sviken
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror på hur mycket jag har
Vad längtar du till? Körkortet
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja thank god
Vad är det finaste du fått? Vettefan..
En speciell dag du minns: Nah
Hur gammal är du: 24
Tycker du om någon just nu: Ooh ja
Om fem månader: Säkert
Du samlar på: Parfymer
Gillar du golf: minigolf, ja
Vilken tid gick du upp idag: 11?
Har du sovit i din egna säng inatt: Jao
När grät du senast: Igår, I think
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Mycket
Bär du glasögon eller linser: Nada
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, huvudsaken man är snygg
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Haha aldrig
Har du piercing: Jepp
Vill du gifta dig: Tragiskt nog, ja
Vill du ha barn: Jao
Är du bra på att laga mat: Hehe jag knäcker
Hur vig är du: Sjukt ovig
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten, läsk
Tror du på ett liv efter döden: Ja
Tycker du om sushi: Jao
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du tandläkarskräck: Halvt om halvt
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Nattuggla
Vilken ögonfärg har du: Militärgrön
Biter du på naglarna: Yeah:-/
Röker du: Jao
Senaste låt du hörde: Old Dog med Beenie Man

Nej nu ska jag sova. Mitt liv suger och det gör du med. Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0