100 onödiga frågor

ÄR DU BEREDD? Sure

2. NAMN: Malin

3. HÖGER ELLER VÄNSTERHÄNT: Höger

4. HUMÖR JUST NU: Fundersam

5. FAVORITGODIS: Du!

6. ÄR DET NÅGOT DU HELST INTE ÄTER? Gris

7. KLÄDER JUST NU:  mysbyxor å linne

8. MUSIK JUST NU: Lafoole

9. FAVORITKLÄDER : Sjyssta jeans och valfri tröja

10. FAVORIT HANGOUT : Mitt kök?:-P

11. FISK ELLER BADKRUKA: Badkruka, lätt

12. SAFT ELLER ALKOHOL: Hmm.. Saft, alkohol ytterst sällan

13. LÄNGD:  163 cm

14. HUR MÅNGA KUDDAR SOVER DU MED: 6

15. FAVORITVÄDER: Soooool!!

16. MORGON ELLER NATTMÄNNISKA: Natt, alltid

17. SPARARE ELLER SLÖSARE: D sistnämnda tyvärr

18. VILKA ÄR DOM VIKTIGAST FÖR DIG: I think they know?

19. GYLLENEREGLEN FÖR DIG: Eeehm..?

20. DET BÄSTA DU VET: Familjen, vännerna, sweetie, baka..

21. KOMMER DU IHÅG DIN FÖRSTA KÄRLEK? Såklart

22. GILLAR DU HENNE/HONOM FORTFARANDE: Haha näh

23. HAR DU NÅGRA HOMOSEXUELLA KOMPISAR: Jovisst

24. TROR DU ATT DET ÄR MÖJLIGT ATT VARA TROGEN FÖRALLTID: Ja med rätt person

25. SER DU PÅ KÄRLEKEN SOM ETT MISSTAG: Många gånger, nu, jag vet inte än

26. HUR MÅNGA BARN VILL DU HA NÄR DU BLIR STOR: 2 eller kanske 4

27. ÄR DU HÖGER ELLER VÄNSTERPARTIST: Nada

28. GLASÖGON, LINSER ELLER INGET : Inget, vore kul med färgade linser dock:-P

29. ÄR DU KITTLIG: På de knasigaste ställena haha

30. SNARKAR DU: Neh

31. STJÄRNTECKEN: Stenbock

32. RÄDD FÖR INSEKTER: Oh ja

33. ÄCKLIGASTE INSEKTEN: Små spindlar och havsinsekter:-O

34. STÖRSTA SVAGHET: Sweet talk and puppy eyes

35. DET ÄR JAG BRA PÅ: Noja

36. MUSIKSTIL: Lots and lots I think, mest åt dancehall, reggae, r&b hållet dock

37. LYCKOTAL:  3

38. FAVORITFILM: Har flera

39. FAVORITORD: Shit

40. CHIPS, MORÖTTER ELLER GODIS: Hmm.. Carrots

41. PIZZA ELLER HAMBURGARE: Pizza

42. SKRIVER DU DAGBOK: Ibland

43. SPORT, A-EKONOMI ELLER BARNPROGRAM: Barnprogram, eller kanske sport

44. NAMNSDAGSDATUM: 10 dec

45. HAR DU NÅGON FLICKVÄN/POJKVÄN: Nah

46. FÖDELSEDAG: 27 dec

47. FAVORITCHIPS: ?

48. DIN BÄSTA VÄN: Flower

49. STÖKIGT ELLER VÄLSTÄDAT: Välstädat hellst men haha

50. GUNGAR DU PÅ STOLEN: Nah

51. HUR MÅNGA KUSINER HAR DU: Hmm.. 20 nånting?

52. SENAP, KETCHUP ELLER INGET PÅ KORVEN : Beror på korv haha

53. SKULLE DU NÅGONSIN FÅ FÖR DIG ATT HOPPA BUNGYJUMP? Hell yeah! Who's with me?:-P

54. VILKEN HAND HÅLLER DU GAFFLEN I: Höger?

55. ÄR ALLA LIKA MYCKET VÄRDA: Njah.. Beror på hur man ser på saken

56. VILKEN FÄRG HAR DU PÅ TAPETERNA: Grå och mörkgrå mönstrat

57. RIS ELLER POTATIS: Beror på vad man har till

58. HUR ÄR DIN DRÖM KVINNA/MAN: Han älskar mig för den jag är och inte trots den jag är. Han är ärlig och är varken kvinnomisshandlare eller otrogen. Han vill mitt bästa och gläds med mig när jag är glad och stöttar mig när jag har det svårt. Han finns där för mig no matter what och han älskar mig lika mycket som jag älskar honom..

59. VILKET ÄR BÄST - JULAFTON ELLER DIN FÖDELSEDAG: Julafton, orka fylla år liksom:-S

60. LJUST ELLER MÖRKT BRÖD TILL FRUKOST: Inget, bara te please

61. VAD GÖR DU HELST: Bakar

62. BÄSTA RAGGNINGS REPLIK: My place or yours? Haha

63. HUR MÅNGA SYSKON HAR DU: 7

64. BÄDDAR DU DIN SÄNG: Ja

65. BOR DU SJÄLV ELLER TILLSAMMANS MED NÅGON: Själv, at last

66. ÄR DU ALLERGISK MOT NÅT: Nah inte egentligen

67. ÄR DU RELIGÖS: Nah

68. TROR DU PÅ ASTROLOGI: Ibland hehe

69. GYMPADOJOR, VÄLPOLERADE SKOR ELLER SANDALER: Sneakers<3

70. STÄDAR DU DITT RUM SJÄLV: Nä jag har housekeepingX)

71. HAV ELLER SJÖ: Hmm..?

72. ÄR DU RÄDD FÖR BLOD: naaah

73. SKULLE DU KUNNA TÄNKA DIG ATT BLI VEGETARIAN: Visst

74. SALTAR DU PÅ MATEN: Ibland

75. FAVORITKAKA: banan och chokladkaka, morotskaka mfl

76. KAN DU SJUNGA: I duschen haha

77. ÄR DU KÄR: maybe

79. ANVÄNDER DU DEO? klart

80. VILKET INSTRUMENT ÄR VACKRAST ATT LYSSNA PÅ : Beror på låten

81. HUR GAMMAL ÄR DU: 24:-O

82. GILLAR DU TECKNAT: Ibland

83. VILKEN FÄRG HAR DU PÅ TANDBORSTEN: rosa å vit

84. FAVORITARTIST: Lil wayne, beenie man å lady saw

85. KAN DU BÖJA PÅ ENA ÖGONBRYNET: Såklart

86. KAN DU VISSLA: Jepp

87. KAN DU KNÄPPA MED FINGRARNA: Näh

88. KAN DU VICKA PÅ ÖRONEN: Jaaa

89. VAD GÖR DU OM DU FÅR HICKA: Hickar:-P

90. ÄR DU KATT ELLER HUNDMÄNNISKA: Pussy

91. FAVORITDATASPEL: king.com

92. VAD ANSER DU OM BUSH: Bläh

93. SNUSAR DU: Jaa

94. ANVÄNDER DU KNARK:  Nope

95. KAFFE ELLER TE: Te<3

96. HAR DU DIN NATURLIGA HÅRFÄRG: neh

97. ÄR DU NYTTIG: Näh haha

98. HATAR DU DIG SJÄLV: Ibland

99. HAR DU EN BESATTHET: Hmm.. Nah

100. HAR DU EN HEMLIG FÖRÄLSKELSE: Lite:-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0