The sun is shining

-U make me fall..
-I won't hurt you, do you trust me?
-I can't sleep without you..

Haha my god jag suger mer än alla som kolla Days, jag har fastnat på Falcon Crest haha vilken sucker jag är!! X)

Jaha ja imorse kom jag tillbaka från Sthlm, lagom till solen ser jag:-P Var iofs svinkallt när jag traskade hem vid kvart i sju imorse men nu lär det vara varmare.

Jag hade det sweet faktiskt även om det blev lite väl mycket luffande med livet i en väska den här gången. Träffade Aweiz och hans brors sååååå söta 11 veckors puppie som heter Killa (Kila Techihhila kallar jag henne;-)). Träffade också Weli aka Telefondrogen haha det var sooft jaoo;-P

So people, vad händer på valborg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0