Aah.. Finally

Äntligen har jag fattat det här med kopplingen, maaan vad trög jag är asså:-P Övningskörde med mamma idag vid bilprovningen, där övade även en brud på att backa med lastbil. Såg ut som en riktig utmaning det där.

Just nu sitter jag och lyssnar på Beenie Man och känner peppen och opeppen över diverse saker. Strax ska jag städa bort lite skit så det blir mindre att flyttstäda sedan och sen ska jag laga ett nytt förråd av sambus, yummie!



Och du,
 om jag ska sluta med skiten för dig
så får du faktiskt sluta med andra gabar för mig
annars har du ingen saaxiibad här iaf.

Kommentarer
Postat av: susu

haha, will do..pallar fan inte fortsätta med den där skiten, så onödigt!

2009-04-09 @ 10:41:17
URL: http://mountainvalley.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0